آندیاآندیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

آندیا کیانی

دختر نازم سه ماهه شد

1392/6/26 7:52
نویسنده : کیانوش
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم niniweblog.com

عزیزم این مطلب رو می نویسم واسه تبریک به تو و به خاطر سه ماهه شدنت و ورود به ماه چهارم زندگیت و دعا می کنیم واست که صدو بیست ساله شی . niniweblog.com

عزیز دلم مبارک niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com


دیروز رو برات می نویسم که من و مامان و تو و دایی محمد به اتفاق هم رفته بودیم لالون .

آخه خاله بابا علی فوت کرده بود و ما بایستی می رفتیم و به خانواده هاشون تسلیت می گفتیم .

دختر گلم شما هم که از اول جاده تا آخر جاده همش خواب بودی .niniweblog.com

وقتی رسیدیم لالون شما بیدار شدی و با مامان رفتید داخل مسجد . نیم ساعتی گذشت و با توجه به اینکه از سر و صدای زیاد بدت میاد بازم عصبانی شدی و خاله یکتا شما را آورد داد به من تا بیرون با هم گشت بزنیم .

اما این نیم ساعت طول نکشید که شما بازم بی تابی کردی و مجبور شدم مامان رو  هم صدا کنم و تصمیم گرفتیم که برگردیم تهران . چی بگم که بعد از کلی کلنجار من و مامانت آخرش شیر خوردی و خوابیدی .niniweblog.com

بعدش با هم رفتیم پاساژ الماس و یه کم گشتیم و رفتیم خونه ......

اما چی بگم از خوشکلیات که چه تو لالون و چه تو پاساژ هر کی شما رو میدید دلش آب می شد و طاقت نمی آورد و به بغل دستیش نشون میداد .

من و مامان که هر روز که میگذره عاشقانه تر از دیروز دوست داریم .niniweblog.com

چشم بد ازت دور دختر نازنین من niniweblog.com

ما همه عاشقتیم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
30 شهریور 92 20:52
این جیگرو چه یک روزه باشه چه 3ماهه همه دوسش دارن!!!!
arezoo
17 مهر 92 10:12
Hi.you are pretty beautiful and cute.