آندیاآندیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

آندیا کیانی

برای دخترم آندیا

1392/6/25 7:38
نویسنده : کیانوش
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم آندیا جون 

گلم الآن که دارم این مطلب رو برات می نویسم ساعت 7:25 صبحه و تازه رسیدم سر کار  

نمی دونی وقتی که از خونه میام بیرون همون لحظه دلم برات تنگ میشه و دوست دارم باز برگردم و یه نگاه به صورت نازت بکنم و ببوسمت  

دیشب هم که درست ندیدمت آخه ارسلان پسر گل نوید و سمانه بدنیا اومده بود و هممون اونجا بودیم .

تو هم که کلاً  سرو صدا  رو دوست نداری و خوابت هم که میومد ، برای همین با هم رفتیم کلی تو پارکینگ دور زدیم تا چشمای نازت بسته شد و خوابیدی  . 

راستی چشمم به روز شمارت افتاد و الآن داره اینو نشون میده (( .: آندیا تا این لحظه ، 2 ماه و 30 روز و 21 ساعت و 25 دقیقه و 8 ثانیه سن دارد :.)) 

فرشته من نمیدونی هر جا که میریم تو فقط میدرخشی و چقدر دور و بریات دوست دارن 

دختر قشنگم من و مامان عاشقانه دوست داریم . 

ان شالله 120 ساله شی 

از این به بعد خاطراتت فقط عکس نیست و بابایی تا زمانی که خودت بتونی بنویسی واست ثبت خاطره میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدی
25 شهریور 92 20:34
چقدر خوبه که بابای آندیا از الان داره خاطرات زیباشو براش ثبت میکنه و چقدر جالبه که آندیا هم مثل من وقتایی که عصبانیه فقط باباش میتونه بخوابوندش .

میبوسمت پرنسس کوچولو


ممنون از لطفتون خانم محب .