آندیاآندیا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آندیا کیانی

گل گلخونه من

1392/7/11 12:52
نویسنده : کیانوش
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلخونه من 

یکی یک دونه من ......... امروز نمایشگر سن وبلاگت اینو نشون میده (( .: آندیا تا این لحظه ، 3 ماه و 17 روز و 2 ساعت و 32 دقیقه و 17 ثانیه سن دارد :. )) 

و تو یاد گرفتی وقتی کسی باهات حرف نمی زنه  با صدای بلند جیغ برنی و جلب توجه کنی niniweblog.com     
تازه یه کار دیگه هم جدیداً میکنی و اون هم اینه که تلاش می کنی که غلط بزنی ... اگه بدونی چقدر با مزه این کارو می کنی دل من که غش میره واست عزیزم niniweblog.com 

 امروز صبح مامانی بردت حموم  و شما کلی کیف کردی ..... 
تازه موهات هم بعد از حموم سشوار کرد و اگه بدونی چقدر خوردنی شدی niniweblog.com

من و مامان خیلی دوست داریم niniweblog.com 
                       niniweblog.com          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
11 مهر 92 18:33
با سلام و آرزوی خوبترینها برای آندیای عزیز.دختر ناز و کوچک تلاشهایت برای بزرگتر شدن شایسته سپاس است.موفق باشی خانمی
مامان مهرسا و مسیحا
13 مهر 92 10:31
سلام عزیزم ممنون از لطفت شمارو لینک کردم